علائم نفروپاتی IgA در چیست
نوشته شده توسط : rshaole

علائم نفروپاتی IgA در چیستشایعترین علائم نفروپاتی IgA در می ادرار تیره، و یا هماچوری، به ویژه در شرایط استرس های فیزیولوژیکی، مانند بعد از سرد است. IgA نفروپاتی یک بیماری پیشرونده، که توسعه به نارسایی کلیه با درمان موثر است. در بسیاری از موارد، بیماران IgA در یک کشور با ثبات است.

تشخیص نفروپاتی IgA در:

اگر از درد و رنج از نفروپاتی IgA در مشکوک، یک دکتر با دقت تاریخ سودمندی را بررسی کنید، با اشاره به عفونت یا مشکلات کلیه در گذشته است. دکتر یک معاینه فیزیکی، اندازه گیری فشار خون انجام، و ببینید که آن را تا هر گونه علائم از کلیه اندازه گیری ادرار و خون nedostatochnosti.No و.

آیتم ها نباید مانند یک پروتئین یا گلبول قرمز در حال حاضر در نمونه ادرار، لازم است. آزمایش خون نشان داد که خون اگر تجمع زباله وجود دارد.

تشخیص نهایی را می توان تنها با بیوپسی ساخته شده است.

هنگامی که سوزن بیوپسی پر سر و صدا کلیه با استفاده از سونوگرافی به عنوان یک راهنما. سوزن را به tkani.Zatem نمونه کوچک نمونه بارش پروتئین در زیر میکروسکوپ مشاهده شده است.

فشار خون بالا می تواند نشانه ای از نفروپاتی IgA نداشتند.

اگر شما این علائم، شما معمولا نیاز به درمان با داروهای ضد فشار خون (دارو برای درمان فشار خون بالا) .gipertenziya عارضه ای از بیماری است که بیشتر فشار خون pochek.Esli IgA در بیمار بالا نیست، دکتر توجه دقیقی به توسعه شریانی davleniya.On پرداخت ممکن است تغییر در شیوه زندگی توصیه زندگی (به عنوان مثال، رژیم غذایی، ورزش، کاهش استرس)، که کمک می کند تا جلوگیری از فشار خون بالا.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علائم,نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: